تصویر تبلیغ جالب دیجی کالا در دور زمین فوتبال لیگ اسپانیا
دوشنبه 13/اردیبهشت/1395 8920 دات وب

تصویر تبلیغ جالب دیجی کالا در دور زمین فوتبال لیگ اسپانیا

گروه AVC Football با تکنولوژی جدیدش اقدام به تبلیغات هدفمند منطقه ای می زند. این شرکت می تواند تبلیغات کنار زمین بازی را به صورت هدفمند ارایه دهد. (دقیقا مثل تبلیغات هدفمند گوگل)

ماجرا چیست؟


موضوعی که ابتدا یک ترفند از جانب صداوسیما برای گرفتن پول از تبلیغات تلقی می شد، حالا کاری کاملا قانونی است. شرکتی به نام «AVC football» که یکی از معدود شرکت ها در زمینه تبلیغات سیار محیطی و درواقع مجرایی تبلیغاتی در همه زمینه هاست با حرکتی ابتکاری، کار جدیدی به نام تبلیغ سیار را تدارک دیده است؛ به این معنا که با استفاده از شیوه جدیدی در زمان پخش هر بازی، یک نمایشگر تبلیغاتی مخصوص هر شبکه و منطقه را به سمت منبع پخش می فرستد. مثلا اگر شبکه ٣ ما که در طبقه بندی پخش در حوزه غرب آسیا قرار دارد، اقدام به پخش مسابقه ای در حوزه تبلیغات شرکت «آ وی سی فوتبال» کند، شرکت مورد اشاره براساس توافق قبلی بین خودش، منبع فروشنده حق پخش به حوزه غرب آسیا و شرکتی که قرار است برایش تبلیغ شود، طبق تعرفه ای خاص، اقدام به فرستادن تبلیغ یک محصول آن هم به مدت چند ثانیه روی شبکه درحال پخش بازی می کند. یعنی تبلیغ پارس آنلاین یا دیجی کالا واقعا کنار زمین وجود ندارد و شرکت مجری طرح تبلیغات محیطی سیار به مدت چند ثانیه مارک و لوگوی شرکت ایرانی را جانشین تبلیغ قرار گرفته کنار زمین می کند.

AVC» هیچ گونه محدودیتی در زمینه فعالیت های تبلیغاتی در کشوری خاص ندارد و ٣٧ نقطه در خاورمیانه و آسیا ازجمله ایران را تحت پوشش خود دارد. البته این شرکت، خیلی هم نمی تواند بی پروا عمل کند چون قوانین فیفا در مورد تبلیغات محیطی، چنین اجازه ای را به آن ها نمی دهد.

گروه AVC Football با تکنولوژی جدیدش اقدام به تبلیغات هدفمند منطقه ای می زند. این شرکت می تواند تبلیغات کنار زمین بازی را به صورت هدفمند ارایه دهد. (دقیقا مثل تبلیغات هدفمند گوگل) .

"آوی سی فوتبال" در معرفی خود آورده است که یکی از معدود آژانس های تبلیغاتی هستیم که قادر به انجام چنین کاری بوده و می توانیم تبلیغات دیجیتال را جایگزین یکدیگر کنیم.

این شرکت قادر است به عنوان مثال پخش تبلیغات کنار زمین بازی بارسلونا و رئال مادرید در لالیگا را برای کشورهای مختلف، به شکلی متفاوت نمایش دهد.

این شرکت روش خود را نوعی ساختارشکنی در ارائه تبلیغات دانسته که هزینه انجام تبلیغات را نیز نسبت کمپین ها بسیار کاهش داده و به هیچ عنوان قابل قیاس با تعرفه تبلیغات تلویزیون های سراسری نیست.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.

نظرات (0)