درمانگاه قاسم بن الحسن (ع)

شرح پروژه

محرومیت منطقه جنوب شرق تهران و بالا بودن هزینه های درمانی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب، از دلایل عمده ای بود که هیات امنا موسسه را به طراحی و ساخت درمانگاهی بزرگ و مجهز ترغیب نمود

محرومیت منطقه جنوب شرق تهران و بالا بودن هزینه های درمانی و ارائه خدمات بهداشتی درمانی مطلوب، از دلایل عمده ای بود که هیات امنا موسسه را به طراحی و ساخت درمانگاهی بزرگ و مجهز ترغیب نمود که در این رهگذر، مسئولیت تکمیل و تجهیز و اداره ی بخشهای مختلف اورژانس، بخش های تخصصی دندانپزشکی، چشم پزشکی، قلب و عروق و اکو کاردیوگرافی، گوش و حلق و بینی و شنوایی سنجی، زنان و زایمان، اطفال، داخلی پوست و مو و لیزر، آزمایشگاه های تشخیص طبی، فیزیو تراپی و بخش تصویربرداری (رادیولوژی، سونوگرافی و ... ) به جمعی از پزشکان فاضل و فرهیخته و خیرین علاقمند به این امر واگذار گردید. مجموعه درمانگاه در چهار طبقه و حدود 2500 متر مربع احداث و تجهیز شده است.

درمانگاه قاسم بن الحسن

طراحی لوگو

معرفی بخش های درمانگاه برای بیماران در سایت قرار گرفته تا بتوانند نیاز درمانی خود را انتخاب کنند. مختصر تعریفی از سابقه و عملکرد درمانگاه جهت شناخت بهتر مراجعین و همچنین امکانات و دستگاه های مجموعه را نشان می دهد. در سایت درمانگاه برنامه نوبت دهی آنلاین اضافه شده است که افراد می توانند با کمک آن در تخصص مورد نظرشان وقت بگیرند و نوبت رزرو کنند. اطلاعاتی از قبیل روز و ساعت، نام دکتر، تخصص او در اختیار مراجعین قرار می گیرد. مراجعین می توانند با انتخاب بیمه های طرف قرارداد و روز و ساعت مورد نظر نوبت خود را بصورت آنلاین دریافت کنند. این رزرو آنلاین، آسان و بصورت شبانه روزی بوده و در هر زمانی امکان دسترسی به لیست درمانگاه وجود دارد. از طرف دیگر برای پرسنل درمانگاه نیز مفید خواهد بود چرا که پرسنل میبایست هر روزه چند صد پیام تلفنی را پاسخ دهد، نوبت ها را در دفتر بصورت مرتب وارد کند و همچنین تنها در ساعات اداری می توانست این خدمات را برای مراجعین ارایه دهد.

صفحه اصلی

برنامه نویسی می تواند امور زمانبر و پرخطای انسانی را تسهیل بخشد و به جای هزینه دائمی برای نیروی مجرب و کار بلد در این حوزه، یک مرتبه برای نرم افزار مناسب کار خود هزینه کنید.

در سایت درمانگاه قاسم اخبار و مقالات مرتبط با سلامت و بهداشت در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. هر بخش درمانگاه توضیحات کاملی از دندان پزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاه، پوست مو و زیبایی، کلینیک قلب و چشم را فراهم کرده تا به طور کامل از فرآیند درمان و امکانات خود برای مخاطبان توضیح داده و مجموعه خود را بخوبی معرفی کند.

موقعیت جغرافیایی و نقشه، راه های ارتباطی و بخشی برای معرفی امکانات جدید این امکان را فراهم می کند تا مراجعین دسترسی همیشگی و راحت خود را با درمانگاه قاسم بن الحسن حفظ کنند.

سایت درمانگاه با قلب و ظاهری ساده و آسان و همچنین هزینه ای کم در سال 1396 طراحی شده است. در صورت تمایل مسئولین آن می تواند به روز شده و خدمات سئو و بازدید ها را داشته باشد. عکس های داخلی واقعی تر، UI UX کامل تری برای آن در نظر گرفته شود.

توجه داشته باشید که با توجه به نیاز کسب و کار، تمایل سفارش دهنده و هزینه در نظر گرفته شده؛ امکانات کافی در سایت، ماژول ها، قالب، گسترش و نگهداری هر پروژه متفاوت خواهد بود.

بخش مدیریت سایت درمانگاه قاسم، امکان درج محتوا در بلاگ، برنامه نوبت دهی، تغییر اسلایدشو و مشاهده کسانی که نوبت دریافت کرده اند را در اختیار کاربر خود قرار می دهد.

وارد کردن برنامه حضور پزشکان و برنامه نوبت دهی به عهده پرسنل درمانگاه است.

برای داشتن رتبه خوب در گوگل حضور دائمی و فعال بسیار مهم است و هزینه دائمی فقط برای حفظ رتبه یا پیشرفت یک پروژه نرم افزاری یا سایتی خواهد بود.

سایتی مانند درمانگاه قاسم در منطقه خود شناخته شده است و مراجعین آن نیز در همان محدوده هستند در نتیجه شاید رتبه اول گوگل و سئو پیشرفته نیاز این پروژه نباشد. تنها مقاله هایی از منطقه، دکترهای شاخص و امکانات آن برای جستجو کفایت می کند. البته بررسی رقبا در این محدوده خالی از لطف نیست.