آموزش استفاده از سیستم تیکتینگ Ticketing
شنبه 29/دی/1397 3201 دات وب

آموزش استفاده از سیستم تیکتینگ Ticketing

سیستم تیکتینگ CRM شرکت برای سهولت در امر پشتیبانی مشتریان طراحی و برنامه نویسیشده است.

ما با تصمیماتی که در رابطه با سرویس دهی مکانیزه به درخواست ها و مکاتبات مشتریان خود داشتیم، تصمیم گرفتیم نرم افزار تیکتینگ را درون پورتال مشتریان یا همان CRM قرار دهیم و در فواصل زمانی مشخص امکانات جدیدی را به پورتال خود اضافه نماییم.
مزایای سیستم ارتباط با مشتریان از طریق تیکت (Ticket) :

  • پاسخ دهی لحظه ای به درخواست ها، مشکلات و...
  • آرشیو و دسته بندی گردش اطلاعات بین شرکت و مشتریان

طریقه استفاده از سیستم تیکتینگ :

در صورتی که هر گونه سوال و یا درخواستی از ما داشتید می توانید به پورتال و حساب کاربری خود مراجعه نمایید و از قسمت تیکت آن را برای ما بفرستید، همکاران ما در اسرع وقت به درخواست های شما پاسخ می دهند.
برای این کار ابتدا وارد حساب کاربری خود می شوید.
ورود به پورتال

در میز کار خود می توانید از منو گزینه تیکت و یا در وسط صفحه تب ارسال تیکت سریع را کلیک کنید. همچنین در نسخه ویژه Desktop از دسترسی های سریع که در پایین سمت چپ قرار داده شده است نسبت به ارسال تیکت استفاده نمایید.
ارسال سریع تیکت

در قسمت ثبت تیکت می توانید دپارتمان که سوال خود را می خواهید از آن ها بپرسید انتخاب کنید، سپس سرویس مورد نظر را انتخاب نمایید و اولویت خود را مشخص می نمایید.
به تیکت خود موضوع، عکس و توضیحاتی اضافه می کنید و دکمه ثبت را فشار می دهید.
ارسال تیکت

در این مرحله تیکت شما ارسال خواهد شد و یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال می شود.

لیست تیکت ها

مشاهده تیکت

ارسال تیکت به ایمیل

در این مرحله همکاران ما در پشتیبانی به تیکت شما رسیدگی و پاسخ آن را ارائه می دهند.

جوابدهی به تیکت

شما می توانید پاسخ را در پست الکترونیک خود مشاهده نمایید.
پاسخ تیکت در ایمیل

همچنین شما در میز کار و منوی تیکت می توانید لیست تیکت های آرشیو شده خود را مشاهده نمایید.
آرشیو تیکت ها

در صورتی که از تیکت برای ارتباط با ما استفاده نمایید، تمامی اطلاعات و مستندات ذخیره شده و مواردی از قلم نخواهد افتاد. همچنین به راحتی می توانید فایل های خود را به دست ما برسانید و مشکل آپلود و یا ایمیل کردن فایل ندارید و به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

تحلیل سیستم های تیکتینگ نکات خیلی مهم و پیچیده ای دارد که تیم برنامه نویسی و تحلیل باید آن ها را رعایت کند.
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.

نظرات (0)