نرم افزار نوبت دهی آنلاین

امروزه نقشی که اینترنت در زندگی مردم ایفا می کنند بر کسی پوشیده نیست. از مهمترین بخش ها استفاده نرم افزارهای آنلاین برای ارائه خدمات متمایز در کسب و کارهاست، زیرا تکنولوژی باعث شده رابطه بین کسب و کارها و مردم آسان تر شود.
سیستم نوبت دهی اینترنتی و آنلاین درمانگاه مناسب تمامی مراکز درمانی با تخصص و پزشکان متعدد است. مرکز درمانی شما نیز می تواند به کمک این سیستم، نوبت دهی بیماران را بصورت آنلاین و با دریافت بخش از حق ویزیت انجام دهد.
توسط این نرم افزار که بصورت آنلاین کار می کند همواره زمان های پزشکان شما مدیریت شده و نوبت ها از قبل توسط مراجعه کنندگان بصورت اینترنتی خریداری می شود.
واحد پذیرش درمانگاه با ثبت نوبت های پزشکان در سامانه، این امکان را به مراجعه کنندگان می دهد که در طول شبانه روز اقدام به رزرو نوبت خود نمایند و بار مراجعات حضوری کم شود.
هنگامی پزشکان بهمراه ساعات حضورشان در نرم افزار افزوده می شود، مراجعه کنندگان می توانند با چند کلیک اقدام به رزرو نوبت نمایند و پرداخت خود را آنلاین انجام دهند.
با این نرم افزار نوبت دهی، حداکثر بهره برداری از پزشکان در درمانگاه و بیمارستان اتفاق می افتد و عدالت نسبی بین مراجعه کنندگان برقرار می شود.
مزایای سیستم نوبت دهی آنلاین بیمارستان یا درمانگاه:
  • قابل استفاده در تمامی مراکز درمانی
  • مراحل ثبت آسان برای کاربران
  • ساماندهی و ایجاد نظم در نوبت دهی بیماران
  • کاهش خطا و افزایش سرعت در پذیرش بیماران
  • نوبت دهی در 24 ساعت شبانه روز
  • حذف برگه های کاغذی نوبت دهی
  • کم کردن حجم کاری پرسنل

کسب و کارهایی که به نرم افزار نرم افزار نوبت دهی آنلاین اعتماد کرده اند

برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار نوبت دهی آنلاین

بخشی از امکانات
بخشی از امکانات
ردیف عنوان ماژول اهمیت
1 ثبت نوبت و دریافت نوبت اینترنتی
2 پرینت نوبت
3 ارسال پیامک هنگام ثبت نوبت
4 ارسال پیامک هنگام لغو نوبت
5 تعیین زمان بندی پزشکان
6 تعیین سقف نوبت دهی برای تخصص و پزشک
7 گزارش وضعیت نوبت دهی بر اساس تخصص و پزشک
8 امکان اتصال مستقیم به درگاه بانکی جهت پرداخت هزینه

جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید

021-86024604

پرسش و پاسخ

پاسخ سوالات شما پیرامون نرم افزار نوبت دهی آنلاین

خیر؛ این نرم افزار بصورت آنلاین و بر بستر ابری قرار دارد و هر موقع از شبانه روز می توان به آن مراجعه نمود و اگر نوبتی باز باشد اقدام به رزرو نوبت نمود.
خیر؛ کاربر شما می تواند تمامی پزشکان و امور نیاز به نویت دهی را در جداول رزرو اضافه کند. محدودیتی در ایجاد نوبت ها و پزشکان وجود ندارد.
برای پرداخت هزینه نوبت دهی نیاز به گیت بانکی دارید که می توانید از بانک ها و با گیت های واسط کمک بگیرید.
در ثبت نام و گزارش درخواست او جزییات پرداخت و رزرو بیمار مشخص است. اما از پورتال ارایه دهنده خود نیز می توانید پرداخت ها را رصد کنید. برای مثال به پرداخت گزارش تمامی پرداخت های موفق و ناموفق را با جزییات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.
بله؛ شما می توانید با مشورت پشتیبان سازگاری سیستم ها را چک کنید و در صورت سازگاری فقط این بخش را در سایت فعلی خود قرار دهید.

مقاله های نرم افزار نوبت دهی آنلاین