سامانه صدور صورتحساب الکترونیکی مالیتور
چهارشنبه 20/اردیبهشت/1402 1070 دات وب

سامانه صدور صورتحساب الکترونیکی مالیتور

نحوه صدور فاکتور در سامانه مودیان، انواع صورتحساب الکترونیکی، نحوه صدور صورتحساب الکترونیکی سامانه مودیان به کمک نرم افزار ها آسانتر شده است. شما می توانید به کمک نرم افزار های موجود صورتحساب های خود را ارسال کنید. مراحل ثبت نام را در مقاله صفر تا صد صورتحساب الکترونیکی مالیاتی بخوانید.

مالیتور Malitor چه می کند؟

شما به کمک سامانه مالیتور می توانید انواع صورتحساب های خود اعم از نوع اول و نوع دوم را به مالیات ارسال کنید. سامانه ای آنلاین، کاربری آسان و با امکان اضافه کردن چند مودی در اختیار شما است.

مالیتور به درد چه کسانی می خورد؟

سامانه مالیتور، مناسب برای مدیران کسب و کار، حسابداران شرکت ها، مودیان و هر بخشی که مشمول اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان است، و قصد ارسال صورتحساب الکترونیکی خود را دارد، می باشد.

ساز و کار مالیتور چگونه است؟

ارسال صورتحساب به سامانه مودیان بدون نرم افزار حسابداری. شما بعد از ثبت نام بصورت اتومات 10 فاکتور دریافت می کنید. به ترتیب مراحل می توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

  1. ثبت مودی یا شرکت
  2. انتخاب و اضافه کردن مشتری
  3. انتخاب شناسه کالا یا خدمت عمومی
  4. انتخاب واحد کالا یا خدمت
  5. ارسال صورتحساب الکترونیکی به مالیات

لیست کالا و خدمت در سامانه قرار گرفته اند؛ اما اگر شناسه خصوصی برای کالا یا خدمت گرفته اید، لیست کالا یا خدمت را ارسال کرده و در سامانه قرار می دهیم.

  • عدم محدودیت برای ثبت مودی (شرکت حقوقی، شخص حقیقی)
  • عدم محدودیت مبلغ فاکتور
  • عدم محدودیت زمان

تعرفه مالیتور

در ابتدای کار شما 10 فاکتور رایگان دریافت می کنید و بدون پرداخت هزینه شروع به ارسال صورتحساب می کنید. در ادامه می توانید یکی از بسته های مورد نظر را تهیه و حساب خود را شارژ کنید.

ثبت نام در مالیتور

شگفت انگیز مالیتور

اگر شخصی را معرفی کنید و با کد معرف شما وارد سامانه شود، شما در همان ابتدا، 2 فاکتور جایزه می گیرید. در ادامه، به ازای فعال سازی هر بسته نیز شما معادل 15% آن را جایزه خواهید گرفت.

برای اینکار وارد حساب کاربری و معرفی به دیگران شوید.

در سامانه آنلاین مالیتور، نیازی به اضافه کردن واحد اندازه گیری کالا یا خدمت، لیست کالا و خدمت عمومی ندارید. به راحتی می توانید بعنوان مودی و یا نماینده او اقدام به ارسال صورتحساب الکترونیکی کنید.

برای دریافت شناسه یکتا، CSR، امضای الکترونیکی، کلید خصوصی و کلید عمومی می توانید مقاله هر یک را مطالعه کنید و یا از مشاوران ما 02188430578 در این زمینه کمک بگیرید.

ارسال صورتحساب الکترونیکی به مالیات

ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان با مالیتور به سادگی انجام می شود. ورود به مالیتور و نحوه ارسال صورتحساب

دانلود pdf آموزش صفر تاصد سامانه مودیان از دریافت CSR تا Taxid

ارسال فاکتور به سامانه مودیان با کمک مالیتور بسیار ساده است. شما کافیه کلید ها رو آماده کرده، صورتحساب را ایجاد کنید و به کارپوشه ارسال کنید. در پلن یکساله امکان ثبت صورتحساب با اکسل وجود دارد که به راحتی تعداد زیادی فاکتور را ایجاد و ارسال می کنید. می توانید از نرم افزارهای اختصاصی خود خروجی اکسل گرفته و در مالیتور ارسال کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.

نظرات (0)