لوازم آرایشی اواگاردن

  • پروژه:لوازم آرایشی اواگاردن
  • دسته بندی ها:طراحی سایت
  • سال اجرا:1397
  • لینک:http://www.evagarden.ir
  • به اشتراک بگذارید :

شرح پروژه

یکی از وب سایت هایی که در مجموعه دات نرم افزار طراحی شده است وب سایت اواگاردن است. این وب سایت با موضوعیت معرفی و فروش لوازم بهداشتی و آرایشی با برند اواگاردن برای خانم ها و نمایندگان فروش این محصول طراحی و پیاده سازی شده است.
محصولات اواگاردن در ابتدا برای میکاپ کارها و گریمور ها تولید می شد که با توجه به اهداف اصلی و اولیه اواگاردن و احترام به فلسفه اولیه کارخانه، فعالیت اولیه خود را گسترش داده تا بتواند محصولات آرایشی را به تمامی خانم های دنیا معرفی و در دسترس آنها قرار دهد.
در آینده این وب سایت در حوزه فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی فعالیت خود را آغاز خواهد نمود.

فروشگاه اینترنتی اواگاردن

لوازم آرایشی و بهداشتی اواگاردن محصولات خود را با تمامی توضیحات شامل:
نام فارسی، نام انگلیسی، کد پروانه بهداشت، رنگ بندی، قیمت، تعداد، موارد استفاده، اصول استفاده، ترکیبات و توضیحات معرفی می کند.
اما امکانات زیر را در این ورژن خود ندارد:


نظر کاربران از استفاده این محصول، تعداد نفری که آن را خرید کرده اند، پیشنهاد به دوست و اشتراک گذاری از طریق شبکه های اجتماعی یا لینک کوتاه، ذخیره در لیست علاقه مندی ها عکس های بیشتر از عکس های کاربران، عکس های بیشتر از اندازه و زوایای مختلف محصول، نمایش محصولات مرتبط، نمایش محصولات مکمل، پاپ آپ برای معرفی محصولات تخفیف دار و ...
همچنین در مسیر خرید و ثبت نام می توان از سیستم پیامک یکبار مصرف استفاده کرد تا امنیت پروفایل ها حفظ شود. همچنین شماره همراه وارد شده احراز هویت خواهد شد. امکان درج دو آدرس در مسیر خرید، تنوع روش پرداخت و زمانبندی ارسال و دریافت، پیامک کد رهگیری مرسوله اطلاعاتی مانند سال تولد کمک می کند شما تخفیفات شگفت انگیز و شخصی برای هر کاربر داشته باشد.

پروفایل مشتریان می تواند پیشرفته باشد بطوری که برای اطلاع رسانی به هدف نهایی برسیم. مثلا فقط به خانم های بالای 30 سال کرم رفع چروک را معرفی کنیم. یا پیشنهاد تخفیف بدیم. حال از طریق SmS یا ایمیل.
در این صورت امکان خرید شخص درست بیشتر خواهد بود و هزینه صرفا برای شخص مناسب و واقعی انجام داده شده باشد.
بلاگ مرتبط با بیوتی و لوازم آرایشی جای کار بسیاری دارد چرا که عموم مردم برای یادگیری آن مشتاق و معرفی محصول با این روش بسیار اثر بخش است. اگر از هر 10 بازدید یک ویدئو یا مقاله 3 نفر خرید کنند شما 30% نرخ تبدیل داشته اید.