ثبت و ارسال صورتحساب الکترونیکی، معرفی امکانات هوشمند مالیتور
در دنیای امروز که شفافیت مالی و انطباق با قوانین مالیاتی یک الزام است، کسب وکارها به ابزاری قابل اعتماد برای مدیریت فرآیندهای مالیاتی نیاز دارند. «مالیتور»، یکی از محصولات نوآورانه دات نرم افزار، دقیقاً با همین هدف طراحی شده: ساده سازی ارسال صورتحساب الکترونیکی و تعامل بی دردسر با سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور.
نرم افزار مالیتور، یک راهکار تحت وب، سبک، امن و بدون نیاز به نصب است که تمامی نیازهای مرتبط با صدور و ارسال صورتحساب الکترونیکی را با امکاناتی پیشرفته و کاربردی پوشش می دهد.
مالیتور از ثبت شناسه یکتای حافظه مالیاتی و دریافت کلید تبادل گرفته تا ارسال صورتحساب و دریافت کد رهگیری 22 رقمی، تمام مسیر را به صورت خودکار و مرحله به مرحله مدیریت می کند.
کاربران مالیتور می توانند تعداد نامحدودی از مودیان را در پنل خود تعریف و مدیریت کنند، بدون اینکه نیاز به خرید پلن های متعدد یا ثبت نام جداگانه برای هر کدام باشد.
مالیتور تمامی الگوهای رسمی سازمان مالیاتی را پشتیبانی می کند؛ از فروش کالا و خدمات گرفته تا پیمانکاری، طلا، ارز، صادرات، قبوض و سایر الگوهای خاص.
مالیتور فرآیند صدور صورتحساب های ابطالی، اصلاحی و برگشت از فروش را با روشی ساده و شفاف ارائه کرده است. کاربران می توانند تنها با چند کلیک، فاکتور ارجاعی ایجاد و به سامانه مودیان ارسال کنند.
ارسال دسته جمعی فاکتورها یکی از درخواست های پرکاربرد حسابداران و شرکت هاست. مالیتور امکان ثبت فاکتور با آپلود فایل Excel را در اختیار کاربران قرار می دهد.
صورتحساب های صادرشده در مالیتور را می توان به راحتی دانلود، چاپ یا به صورت PDF ذخیره کرد؛ با قابلیت درج لوگوی شرکت، مهر و امضای تصویر شده — ویژگی ای حرفه ای برای کسب وکارهای دقیق و سازمان یافته و شخصی شده دارید.
مالیتور امکان وارد کردن کد شعبه فروشنده و خریدار را مطابق با الزامات قانونی در اختیار کاربران قرار می دهد.
در هر لحظه می توانید گزارش کاملی از فاکتورهای صادرشده، ارسال شده و وضعیت آن ها را به صورت فایل اکسل استخراج کرده و مورد تحلیل قرار دهید.
یکی از دغدغه های مودیان، پیدا کردن شناسه کالا و خدمت برای فاکتور است. مالیتور این کار را ساده کرده است:
همه این ها به کاربران کمک می کند بدون خروج از محیط کاری خود، شناسه ها را پیدا و استفاده کنند.
دات نرم افزار برای آموزش کاربران مالیتور، از چندین بستر استفاده کرده است:
همچنین لیست کامل خطاهای رایج سامانه مودیان به همراه راه حل در اختیار کاربران قرار گرفته تا در صورت بروز مشکل، به راحتی راهکار مناسب را بیابند.
یکی از امکانات جذاب مالیتور، امکان معرفی به دیگران و دریافت اعتبار هدیه است. با ثبت نام از طریق لینک اختصاصی شما، کاربر جدید یک فاکتور رایگان هدیه می گیرد و شما نیز مطابق جدول زیر، شارژ دریافت می کنید.
پلن خریداری شده توسط فرد معرفی شده | اعتبار هدیه به معرف |
---|---|
پلن دائمی تمدید سالانه | 0 |
بسته 50تایی | 5 |
بسته 100تایی | 5 |
بسته 300تایی | 10 |
بسته 500تایی | 15 |
بسته 1000تایی | 20 |
معرفی بیشتر = درآمد بیشتر! این سیستم، فرصتی برای رشد شبکه مشتریان مالیتور با کمک کاربران وفادار است.
راه اندازی مالیتور در کمتر از چند دقیقه امکان پذیر است. فقط کافی ست وارد malitor.ir شوید، ثبت نام رایگان را انجام دهید و از همان ابتدا فرآیند ثبت مودی، دریافت کلید و ارسال صورتحساب را آغاز کنید.
مالیتور، نه فقط یک ابزار ارسال صورتحساب، بلکه یک دستیار هوشمند مالیاتی است که در کنار شما می ماند تا با خیالی آسوده الزامات قانونی را انجام دهید. اگر به دنبال ابزاری حرفه ای، آسان و همیشه در دسترس هستید، وقت آن است که مالیتور را امتحان کنید.
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد.