تولید محتوای بلاگ سایت فروشگاهی سبز آبی

شرح پروژه

سبز آبی یک فروشگاه اینترنتی پوشاک بچه گانه می باشد.

سبز آبی یک فروشگاه اینترنتی پوشاک بچه گانه می باشد که از سال 1370 در زمینه تولید البسه سیسمونی نوزاد به عنوان اولین تولید کننده ی صد در صد پنبه سری نوزادی در جهت آنچه کودکان ما شایسته آن هستند شروع به کار کرده است.

این شرکت ابتدا با نام آشور فعالیت نموده و به علت ثبت این نام توسط شخص دیگری، هم اکنون با برند های ثبت شده و جدید برگ سبز و تیک تاک به ارائه خدمات هستند. این شرکت با شعار و هدف بهترین برای بهترین ها، همواره گل های زندگی تان را لایق مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات دانسته و با این رویکرد در تولیدات خود از بهترین طرح ها و مواد اولیه موجود در ایران استفاده می کنند.

صفحه وبلاگ

این شرکت بزرگ با شرکت دات نرم افزار همکاری های زیادی از جمله طراحی سایت های تک صفحه ای و فروشگاهی، تولید محتوای متنی، تولید محتوای گرافیکی، عکاسی از محصولات و ... انجام داده است.

صفحه وبلاگ

تاثیر وبلاگ بر سایت

وبلاگ یکی از سیستم های تولید محتوا می باشد که در تعیین جایگاه وب سایت و سئو نقش مهمی دارد و جالب است بدانید که گوگل علاقه زیادی به وبلاگ ها دارد و یکی از المان های مهم و موثر در رنکینگ خود قرار داده است. یک وبلاگ شامل مقاله، عکس، آرشیو لینک ها، کامنت بازدید کنندگان و ... می باشد و شاید گاهی به این فکر افتاده باشید که سئو سایت خود را بالا ببرید و رتبه خود را در گوگل ارتقا ببخشید.

یکی از راه هایی که در بالا بردن سئو سایت تاثیر گذار است ایجاد بلاگ (وبلاگ) درون سایت است ، ایجاد پست های جدید وبلاگ موجب افزایش صفحات ایندکس شده سایت شده و یک فرصت برای کشاندن ترافیک به وب سایت می باشد که به وبلاگ نویسی کمک می کند تا از طریق رسانه های اجتماعی کشف شوید، مخاطبان محتوای شما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند.​

صفحه وبلاگ

فروشگاه اینترنتی سبز آبی تولید و درج بلاگ خود را به شرکت دات نرم افزار سپرده است. شرکت دات نرم افزار همواره سعی می کند که کلیه قوانین سئو را رعایت کند و اغلب مطالبی را تولید می کند که ارتباط بالایی با کسب و کار دارد.