فروشگاه اینترنتی لباس پیانو

شرح پروژه

پیانو از ابتدای سال 1389 با راه اندازی خط تولید پوشاک در گروه‌های سنی‌ نوزاد تا نوجوان آغاز به کار نموده است.

فروشگاه لباس کودک و نوجوان پیانو در سال 96 اقدام به راه اندازی وب سایت فروشگاهی نموده است. این برند خط تولید خودش رو در سال 89 آغاز کرده است. این برند موفق در زمینه طراحی و تولید پوشاک در گروه های سنی نوزاد و نوجوان است که با بهره گیری از ماشین آلات روز دنیا، کالای با کیفیت ایرانی را روانه بازار می نماید. این برند با اعتمادی به مجموعه دات نرم افزار داشته است و با نمونه کارهایی که این شرکت در زمینه پوشاک و انواع فروشگاه اینترنتی داشته است، برنامه نویسی وب سایت و بهینه سازی برای گوگل را به ما سپرده است. برنامه نویسی سفارشی این وب سایت و مدیریت آن از پیچیدی خاصی برخوردار بوده است و این به دلیل وجود تنوع مدل ها و سایزهای مختلف آن است و شما اگر از این وب سایت دیدن نمایید، متوجه این ادعا خواهید شد. دات نرم افزار امید دارد که مردم ایران با خرید از این برند موفق، به کالای ایرانی بها داده تا باعث رونق بیشتر در صنعت پوشاک شویم.

فروشگاه اینترنتی پیانو

تولید کننده لباس کودک و نوجوان
فروش اینترنتی با این حجم از محصول و سایزبندی بدون دسته بندی خوب امکان پذیر نخواهد بود. برای این کار نیاز است یک برنامه مشخص و انبارداری منظم داشت. نمایش محصولات با چند عکس و زوم تصاویر، رنگ، سایز، تعداد، راهنمای نگهداری، توضیحات و جزئیات محصول، راهنمای سایز، نمایش محصولات مشابه در صفحه محصول، نظرات مشتریان و اشتراک گذاری صفحه از امکاناتی است که مناسب این فروشگاه می باشد.
تخفیف در این فروشگاه گاهی بر سایز خاص و رنگ خاص اتفاق می افتد. همچنین از دسته بندی فصل ها تخفیف درصدی فصلی برقرار می شود. از انواع تخفیف دیگری که می توانند در نظر بگیرند، مشتریان وفادار که بیش از دو بار خرید داشته اند، خرید های بالاتر از یک مبلغ مشخص و هم چنین با کمک از اطلاعات کاربری مانند نام، سن و ... می باشد.
در فروشگاه ها پیدا کردن جنس مورد نظر در مسیر راحت، امکان انتخاب و پیوستگی لباس های مرتبط نکته مهمی است. برای اینکار می توان علاوه بر دسته بندی های اصلی، دسته هایی برای نمایش تکه های کاربردی یا جنس مشخص بصورت بنر و دسترسی سریع ساخت.
روند تهیه محصول، پاسخگویی و لجستیک از موارد تکمیلی یک خرید خوب و رضایت بخش است. نحوه ارسال و امکانات آن شامل: ارسال با پیک، پست و پست پیشتاز، انتخاب روز و ساعت های ارسال و همچنین اطلاع رسانی مراحل ارسال از جمله مراحل خرید آسان است.
بسته بندی زیبا و امکان کادو کردن برای مشتری، پیشنهادی برای جلب رضایت و حال خوب از خرید است که نباید نادیده بگیرید.
انبارداری: موجودی لحظه ای، میزان فروش بر اساس قیمت، طرح و تکه، فاکتورهای فروش، مرجوعی، پیش صورتحساب ها و مدیریت کالا ها.
پشتیبانی مشتریان: ارتباط با مشتریان برای پیگیری سفارش ها، تماس تلفنی و بررسی های لازم برای مرجوع کردن کالا.
بلاگ و درج مقاله: برای سئو و افزایش بازدید سایت.
ایمیل و اس ام اس مارکتینگ: برای تبلیغات دوره ای و مناسبتی.