آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد علوم عمران

شرح پروژه

آموزشگاه علوم عمران برای ارایه دوره ها، همایش ها، جزوه و محصولات خود مجوزی از سازمان فنی و حرفه ای اخذ نموده

امروزه هر کسب و کاری برای پیشرفت و حضور خود نیاز به سیستم آنلاین دارد. آموزشگاه ها نیز از این سیستم دور نیستند. برای ارتباط بین دانشجو، هنر آموز یا زبان آموز نیاز به وب سایت فعال ضرورت دارد. آموزشگاه علوم عمران برای ارایه دوره ها، همایش ها، جزوه و محصولات خود مجوزی از سازمان فنی و حرفه ای اخذ نموده و بنا به اعتمادی که به مجموعه دات نرم افزار داشته اند، طراحی وب سایت و نرم افزار آموزشگاهی آنلاین خود را به ما سپرده اند. این آموزشگاه علاوه بر دوره های حضوری اقدام به برگزاری دوره های غیر حضوری (آنلاین) درون وب سایت خود کرده است و دانشجو به راحتی می تواند با تهیه و مشاهده فیلم های آموزشی دوره ها، در آزمون آنلاین آخر دوره شرکت و گواهینامه فنی و حرفه ای دریافت نماید. علاقمندان حوزه عمران و ساختمان پیگیر این سایت باشند.

آموزشگاه علوم عمران

امکانات یک سایت آموزشگاهی شامل: ثبت نام و رزرو دوره و همایش، فروشگاه، پروفایل دانشجو، رزرو و مشاوره یا تعیین سطح، آزمون آنلاین، امکان دریافت جزوه و پیام در پروفایل دانشجو، بلاگ برای درج مقاله و اخبار مجموعه، امکان تخفیف و پرداخت چند مرحله ای و تخفیف با کد است. در وبسایت civilsiences علوم عمران بخش های ذکر شده را بصورت اجرا شده خواهید دید.
لازمه ارتباط میان آموزشگاه و دانشجویان پنل کاربری مناسب و در عین حال فعال است. اگر همه اطلاعاتدر پنل قرار بگیرد، دانشجویان می توانند بدون دغدغه و پیوسته از آن استفاده کنند. اطلاعات لازم جهت ثبت نام و رزرو آنلاین، مشاهده روز های کلاس، جزوات، آزمون و نتایج آن، امکان ارسال پیام و رفع سوالات، پیشنهاد دوره های جدید و مرتبط، پیش نیاز ها و تخفیف منحصر به فرد در پروفایل دانشجو قرار دارد.
از طرفی فعالیت مجموعه و اپراتور سایت نیز باید اطلاعات هر شخص را بررسی و مناسب او در پروفایلش قرار دهد.
در صورت تمایل می توانید ارتباط میان دانشچو و استاد را نیز فراهم کنید. بطوری که هر استاد دسترسی برای ارائه جزوه، پاسخگویی به سوالات دانشجوی هر ترم و حتی امکان درج مقاله با نام خود را داشته باشد. بارگزاری فیلم های آموزشی از دیگر امکانات آموزشگاه علوم عمران است.
اطلاع رسانی های عمومی مانند تعطیلی ها، ساعت بازگشایی و مناسبت ها در سایت آموزشگاه از طریق اسلاید شو، اخبار و حتی پیام داخل پروفایل دانشجویان و حتی موارد ضروری با پیامک به دانشجویان امکان پذیر است.
سامانه پیامکی برای ورود دانشجویان، اطلاع رسانی ها و وضعیت دانشجو بسیار مفید و کمک کننده است.
برگزاری آزمون آنلاین بخش مهم دیگری است که برنامه برگزاری آزمون و نحوه برگزاری آن را منظم و یکپارچه می کند. شما می توانید آزمون و امتحان دانشجویان را همزمان برگزار کنید و نتیجه را بصورت سیستمی بدست آورده و به اشتراک بگذارید. این روش اتومات شما را از داشتن تعداد زیاد اپراتور و کارمندان مجزا برای هر بخش بی نیاز می کند.
برای معرفی دوره یا همایش می توانید صفحه توضیحات داشته باشید تا دوره را بخوبی برای مخاطبان خود پرزنت کنید. همچنین دوره های مرتبط، پیش نیاز و هم نیاز را معرفی کنید. در هر صفحه ویدئویی از ستاد برای معرفی و انگیزه بخشی تولید و درج کنید.
پاپ آپ مناسبتی، ارسال پیامک انبوه و بنر ها با توجه به نیاز و خواسته آموزشگاه قابل اجرا خواهد بود. یک آموزشگاه حرفه ای آنلاین نیاز دارد کمترین تعامل حضوری و حتی تلفنی برای رفع مسایل تکراری دانشجویان داشته باشد. به همین جهت بهتر است روند کار و رفع نیازهای دانشجویان تماما سیستمی باشد.