رزرواسیون تجهیزات سینمایی آرا

شرح پروژه

با توجه به حجم بالای سفارشاتی که به مرکز اجاره تجهیزات سینمایی آرا می شد، این مرکز در سال 1395 تصمیم گرفت، تمامی روند رزرواسیون و مالی دفاتر خود را بصورت یکپارچه و آنلاین اداره نماید.

با توجه به حجم بالای سفارشاتی که به مرکز اجاره تجهیزات سینمایی آرا می شد، این مرکز در سال 1395 تصمیم گرفت، تمامی روند رزرواسیون و مالی دفاتر خود را بصورت یکپارچه و آنلاین اداره نماید. از این رو تیم دات نرم افزار از طرف مدیریت محترم شرکت آرا ماموریت یافت با مطالعه دقیق مدل کسب و کاری تجهیزات آرا، نرم افزار تحت وب ی جهت رزرواسیون و اجاره تجهیزات طراحی و برنامه نویسی نماید.

نرم افزار سفارشی

تیم دات نرم افزار به لطف خدا توانست پس از چندین ماه فعالیت بر روی این سامانه، آن را به مرحله بهره برداری برساند. هم اکنون اجاره تجهیزات آرا، تمامی روند رزرواسیون، تحویل لوازم، باز پس گیری لوازم، فاکتور ها، امورات مالی مشتریان و مدیریت کارمندان خود را از طریق این سامانه انجام می دهد. با توجه به تحقیقاتی که تیم دات نرم افزار در این زمینه انجام داده است، معدود نرم افزار های تحت وب در حوزه رزرواسیون و اجاره تجهیزات وجود دارد و بسیاری از کسب و کارها بدون وجود نرم افزار تخصصی فعالیت می کنند.

تجهیزات آرا اجاره تجهیزات سینمایی، عکاسی و فیلمبرداری و رزرو تجهیزات

سایت معرفی شرکت تجهیزات سینمایی به همراه نرم افزاری برای مدیریت تجهیزات اجاره داده شده و همینطور رزرو کردن آن از طریق مشتریان، کلیت پروژه تجهیزات آرا می باشد.

اصناف مشابه رزرو و اجاره تجهیزات ساختمانی، تشریفات، اپراتور، اجاره دوربین عکاسی و فیلمبرداری، ماشین و ... می تواند برای مدیریت آسان کسب و کار خود و فاصله گرفتن از سیستم کاغذی از نرم افزار استفاده کنند.

بررسی موجودی در دسترس، رصد کردن کالا که بدانید چه زمانی، چه کسانی آن را تحویل یا رزرو کرده اند کمک می کند تا بتوانید جلوتر یک کالا را در لیست رزرو قرار دهید. می توانید اطلاعات فرد گیرنده و حساب مالی او، تاریخ برگشت و حتی نوع پرداخت نقدی، چکی و تخفیف ثابت یا درصدی برای مشتریان دائمی داشته باشید.

مجموعه تجهیزات آرا برای مدیریت سیستمی مجموعه موارد دیگری را در نرم افزار خود دارد که در ادامه معرفی می شوند.

  1. مدیریت حساب
  2. گزارش چک مشتریان
  3. ثبت هزینه
  4. درخواست مرخصی
  5. مدیریت پرسنل
  6. مدیریت همکاران
  7. پرداخت حقوق

در گزارش چک مشتریان می توان تسویه ها را بر اساس چک، پول نقد در زمان و مبلغ مشخص درج و مشاهده کرد.

هزینه های دفتر شامل ایاب و ذهاب، قبوض، تعمیرات، خوراک و ... برای مدیریت ثبت می شود تا بتوان در انتهای ماه کاری گزارش جامعی از مخارج و هزینه ها داشت.

نرم افزار

بررسی حقوق و دستمزد با توجه به زمان محدود و ساعتی بودن کارمندان کار دشواری است. در این سامانه حقوق کارمندان جدا از هزینه های دیگر قابل بررسی است.

درخواست مرخصی کارمندان نیاز به تنظیم زمان و روز دارد و برای آن یک امکان طراحی شده است. علاوه بر این می توان جمع مرخصی ها را در آخر ماه نیز محاسبه کرد.

در مدیریت همکاران مشتریان و همکاران را با اطلاعات فردی ثبت شده و سابقه فعالیت آن ها می توان رصد کرد.

از بخش هایی که می توان به این مجموعه اضافه کرد جذب نیروی عکاس و فیلمبردار است. معرفی تولید کنندگان و کارگردانان با نیرو کار فرآیندی مناسب برای این شغل است.