لباس نوزاد برگ سبز

شرح پروژه

مفتخریم از سال 1370 در زمینه تولید البسه سیسمونی نوزاد به عنوان اولین تولید کننده ی صد در صد پنبه سری نوزادی در جهت آنچه کودکان ما شایسته آنند با برند ثبت شده و جدید برگ سبز ساعی به ارائه خدمات هستیم.

تیک تاک و برگ سبز تولید کننده لباس نوزاد و کودک

برای معرفی محصولات خود و همچنین راه ارتباطی با فروشگاه اینترنتی سایت تک صفحه ای گزینه مناسبی می باشد. در این سایت نمونه های لباس ها به همراه تکه ها، معرفی مجموعه، ویژگی تمامی لباس ها، نحوه نگهداری و شستشو، ارتباط با فروشگاه و سکشن دسترسی سریع به فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته شده است. سایت های تک صفحه ای معمولا برای معرفی برند و با اطلاعات کلی از محصولات مناسب هستند.

تک صفحه ای

طراحی چنین وب سایتی به صورت (One Page)، برای در سال 2005 میلادی توسط استیو ین (Steve Yen) ایده پردازی و ابداع گشت. اگرچه بررسی و بیان این مفهوم که همه اطلاعات یک وبسایت در یک جا چیدمان گردد به اوایل سال 2003 باز می گردد.

با ابداع موبایل های لمسی و تبلت، به کار گیری اسکرول و حرکت صفحات به شکل عمودی یا افقی جذاب تر از کلیک روی منو ها گردید. در این بین راه اندازی سایت به این سبک، که همه اطلاعات آن در یک صفحه بارگذاری شده باشد و تنها به سمت عمودی یا افقی حرکت دارند مورد استقبال قرار گرفت.

مهم ترین ویژگی هایی که درباره یک وب سایت تک صفحه ای به ذهن می رسد، راحتی در امر طراحی، بروزرسانی و نگهداری آن است. همچنین ریسپانسیو بودن و تطبیق پذیری آن ها با گوشی های هوشمند بسیار راحت تر از سایر وب سایت ها امکان پذیر است. طراحی سایت تک صفحه ای را می توان هم به صورت استاتیک و هم پویا و دینامیک طراحی نمود و در این مورد هیچ محدودیتی ندارند. که البته معمولا استاتیک هستند.

سرعت بارگذاری آن ها بسیار سریع تر از وب سایت های چند صفحه ای است. که در واقع مهمترین نکته برای کاربرانی است که صبر آن ها بسیار کم است و حوصله ندارند بیشتر از چند دقیقه برای بارگذاری صفحه تحمل کنند.

لینک ها یکی از بزرگترین عوامل تعیین کننده ی رتبه وب سایت می باشند و مزیت اینکه وب سایت های تک صفحه ای دارند این است که هر لینکی به یک url اشاره دارد بنابراین همیشه یک نسبت 1: 1 پیوندهایی به صفحات وجود خواهد داشت. بنابراین صفحات تک صفحه ای باعث بهبود رتبه وب سایت می شوند.

متاسفانه برای سایت های تک صفحه برخی مشکلات سئو وجود دارد. رتبه بندی کلمات کلیدی یکی از آن هاست. به طور کلی، سایت های تک صفحه ای باید بر اساس یک مفهوم اصلی طراحی می شوند، که توانایی شما را برای رتبه بندی متنوعی از کلمات کلیدی محدود می کند. یعنی در وب سایت های تک صفحه ای شما نمی توانید کلمات کلیدی متنوعی را رتبه بندی کنید.

در حالی که در مورد وب سایت های چند صفحه ای این طور نمی باشد یعنی وب سایت های چند صفحه ای می توانند بر اساس کلمات کلیدی متنوع تری مورد سرچ قرار بگیرند . به همین دلیل اگر شما به دنبال مشتریان جدید در گوگل می باشید بهتر است از وب سایت های چند صفحه ای استفاده کنید که بتوانید کلمات کلیدی متنوعی را رتبه بندی کنید.

در سایت تیک تاک و برگ سبز دسترسی به شبکه های اجتماعی، تکه های هر طرح، عکس هایی از لباس بصورت طراحی شده و تن مدل، فیلم معرفی مجموعه نیز در این صفحه قرار گرفته است. می تواند دسترسی هر تکه به صفحه خود در فروشگاه اینترنتی، مشخص کردن طرح های منقضی شده و طرح های جدید، نمایش تخفیفات، ارسال از طریق تلگرام و واتس اپ، نمایش آخرین بلاگ ها و به روز رسانی ها از امکانات پیشرفته آن باشد.

تک صفحه ای

البته در آخر هدف طراحی شما از یک سایت تک صفحه تنها معرفی و حضور در یک صفحه بصورت خلاصه و کلی می باشد. در واقع دریچه ای برای ارتباط با شما و محصول شما. شرکت های بزرگ مانند سامسونگ یا اپل برای معرفی هر محصول یک تک صفحه ای با طراحی ویژه می سازند و این مساله معایب تک صفحه ای بودن را بی اهمیت می کند.