کود کشاورزی آگراکو

شرح پروژه

شرکت آگراکو توانسته محصولاتی با کیفیت از برندهای دکو، آگرارس، آگافرت و نواگرو را برای ایران از سرتاسر دنیا گرد هم آورد.

یکی از معتبرترین شرکت های فعال و بین المللی در حوزه کشاورزی به نام آگراکو به ما اعتماد نمود و طراحی سایت خود را به دات نرم افزار سپرد.
شرکت آگراکو توانسته محصولاتی با کیفیت از برندهای دکو، آگرارس، آگافرت و نواگرو را برای ایران از سرتاسر دنیا گرد هم آورد.
این وب سایت نمونه ی دیگر از تجربه شرکت طراحی و برنامه نویسی دات نرم افزار می باشد که بصورت دو زبانه طراحی شده است. ما همواره سعی داریم بهترین تکنولوژی ها را در پروژه ها پیاده سازی نماییم.

شرکت بازرگانی و وارد کننده کودهای کشاورزی، آگراکو تمرکز اصلی خود را بر معرفی محصولات و دسته بندی آن ها قرار داده است. با توجه به سیاست های شرکت آگراکو، فروش آنلاین نداشته اما جزییات هر محصول، محصولات مشابه، عکس و از همه مهمتر دسته بندی محصولات را دارد.
طراحی ویژه آن از ابتدا و به اصطلاح PSD کار شده تا تمایز ویژه داشته باشد. بلاگ، فروش آنلاین، مشاوره آنلاین، درخواست نمایندگی، فرم سفارش از امکاناتی است که می تواند گام بعدی پیشرفت و بهبود این سایت باشد. برای گسترش رابطه ها و جذب مخاطب می توانید امکان مشاوره آنلاین و کتبی داشته باشد. بطوری که اطلاعات محصولات، زمین، منطقه تولید و تولید کننده و همچنین فروشنده را جمع آوری کنید.
می توانند عکس شکوفه محصول، محصول نهایی، درخت و زمین را بفرستند. علاوه بر مشاوره مناسب برای محصول بهتر در لیست تولید کنندگان قرار گیرند. از طرفی آگهی استخدام کارگران فصلی برای زمین و باغداران فراهم خواهد شد. در واقع از مسایل و خدمات محور کشاورزی می توان بهره گرفت. فروش وسایل جانبی آبیاری قطره ای، واردات محصولات برای گلخانه، باغ ها و زمین های کشاورزی.


در رویکردی می توان آموزش و مشاوره در زمینه های گیاهان آپارتمانی، کود ها و سم های مناسب آن ها، نحوه نگهداری و قلمه زدن آن ها را ارایه داد. مجله و بولتن آموزشی در زمینه آفت شناسی، کشاوزران موفق و محصولات جدید آگراکو از دیگر موارد قابل اجرا هستند.
زمان مناسب برای کاشت گیاهان خاص در منطقه شما با مشاوره متخصصین این حوزه، طراحی توجیهی مزارع گلخانه ای در آگراکو امکان پذیر خواهد بود.

صفحه محصولات