نمایندگی بیمه رازی

شرح پروژه

بیمه رازی نمایندگی خانم ناهید علی پس از سال ها فعالیت در امر بیمه، از طرف بیمه رازی موفق به دریافت نمایندگی با کد 210555 نمود. هم اکنون این نمایندگی بیمه باربری، بیمه مهندسی

نمایندگی علی یکی از نمایندگی های بیمه رازی است که در زمینه بیمه عمر و حوادث، بیمه اتومبیل، بیمه باربری، بیمه مهندسی، بیمه مسئولیت و بیمه درمان فعالیت دارد.

بیمه رازی
خرید آنلاین بیمه و یا تمدید آن بصورت ماهانه و سالیانه یا پرداخت اقساطی، پنل بیمه گذار، محاسبه پرداختی های چند ساله و سود بیمه گذار، ارسال پیامک یا تماس به بیمه گذار جهت یادآوری اقساط، امکان گزارش گیری از بیمه های هر شخص، امکان تخصیص تخفیف برای پرداخت های بموقع یا چند بیمه ای ها، کد معرف و ...، بلاگ و مقاله در راستای معرفی بیمه ها و مزایا آن و یا حتی مقایسه بیمه ها، پشتیبانی تیکتینگ و دسترسی سریع به مشاور بیمه، دریافت سابقه بیمه، سوالات متداول هوشمند بر اساس دسته بندی موضوعی، استعلام وضعیت بیمه نامه، تعیین و رزرو وقت برای بازدید ماشین یا سرکشی های بیمه ها.
با توجه به ریبرندینگ بیمه رازی و تغییرات لوگو و رنگ های آن فایل های معرفی بیمه رازی مانند اساسنامه، پیشنهادات ویژه و تخفیفات بیمه ها،
پنل همکاران و محاسبه سود فروش، بیمه گذار ها، تعداد بیمه های سالانه و عملکرد هر شخص، دسترسی محدود هر کاربر، امکان درج مقاله برای همکاران، بخشی برای دانلود لوگو و هویت سازمانی بیمه به علاوه بروشور و موارد تبلیغاتی

می تواند از جمله امکانات یک نمایندگی بیمه باشد.
برای گسترش بیمه گذار ها و جذب بیشتر آن می توان تبلیغات کلیکی و سیستم ایمیل مارکتینگ و همچنین ارسال پیام منطقه ای را در برنامه قرار داد. سیستمی شدن مراحل بیمه و پرداخت ها و گزارش ها کمک می کند نماینده کارهای کمتری داشته باشد و تمرکز خود را بر جذب بیشتر بیمه گذار بگذارد.
کمپین های مناسبتی و پیشنهادات ویژه برای قشر های مختلف به همراه اطلاعات کلیدی راه مناسب دیگری در این راستا است.
اسلایدر فعال، پاپ آپ، چت آنلاین و تولید محتوای دایمی نیز به این معرفی کمک خواهد کرد. نظر مشتریان و نظر سنجی اجباری قبل از پرداخت بیمه گذار و نمایش آن برای جلب اعتماد بیمه گذار های آتی مفید است. با سوالات مناسب برای بهبود سامانه و رفع نیاز های مشتریان می توان نیاز مخاطبان را برطرف کرد. باید بدانید که توجه به رفتار مخاطب و رفع نیاز های آن ها از اصلی ترین اهداف شرکت ها برای پیشرفت است. جذب مشتری بیشتر نتیجه یک مشتری مداری دایمی و به روز است.
سایت بیمه رازی نمایندگی علی ویترین و نمایی از انواع بیمه ها به همراه معرفی هر یک است. هدف آن منبعی برای اطلاعات تکمیلی و کاتالوگ آنلاین بوده تا هزینه های چاپی و البته گستره بازدید بیشتری را دریافت کند. فرم تماسی برای ارتباط با نماینده نیز موجود است.
انواع بیمه